Skip to content
דף הבית » טיפים ומאמרים » מחסן מבודד חום

מחסן מבודד חום

מחסן מפנל מבודד

כמעט כל אדם או גוף שנוכל להעלות על דעתנו, משתמש במחסנים יום-יום. אנשים פרטיים משתשים במחסנים בבית, בין אם מדובר בחדר ההופך למחסן, ובין אם מדובר במחסן ייעודי וקנוי. לעיתים קרובות, נמצא גם מחסנים בגינה או במרפסת של אנשים – הם נמצא? חפצים וכלים מיוחדים עבור החצר או הגינה. אך לא רק אנשים פרטיים – גם חנויות זקוקות למחסנים, כדי לאחסן ציוד וחומרים שונים, בתי חולים זקוקים למחסנים, לאחסון תרופות וציוד רפואי, משרדי ממשלה זקוקים למחסנים, כדי לאחסן נירות ותיקים, ועוד.

עם המספר הגדול של המשתמשים במחסנים, מגיע גם מספר גדול של שימושים במחסנים – כל אחד זקוק למחסן מסוג אחר. לעיתים המחסן עומד בחוץ, ולעיתים בפנים. לעיתים נדרש מחסן גדול, ולעיתים מחסן קטן. לעיתים המחסן עומד בגשם ובקור – ולעיתים דווקא באיזור חם, בתוך הבניין. לכן, נוצרו סוגים חדשים של מחסנים – מחסנים מבודדים. מדובר במחסנים עמידים במיוחד, הנבנים באופן המאפשר להם לעמוד בתנאי מזג אויר או תנאים קיצוניים אחרים, לשמור על החפצים הנמצאים בהם גם בתנאים שכאלה.


סוגי מחסנים מבודדים – כל המחסנים מפנל מבודד מבודדים מחום וקור וגם אטומים נגד מים

המחסנים מיוצרים במפעלנו בגדלים לפי מידה רצויה

ניתן להוסיף חלונות/ מדפים וכו’ ולהפוך כל מחסן למשרד לעבודה מהבית

מחסן פאנל מבודד – מחיר

המחיר של מחסנים העשויים מפאנלים מבודדים משתנה מאוד ממחסן למחסן, בייחוד בשל ההבדלים המשמעותיים בגודל ואיכות המחסנים. מחסן קטן, בגודל מספר מטרים רבועים, יכול לעלות בין 5000-7000 שקלים, בעוד מחסן גדול יותר יכול לעלות 7000₪ ואף להגיע קרוב ל- 15,000₪.

רוצים לקנות מחסן מבודד על מנת לשמור על החפצים שלכם יבשים ורחוקים מכל פגע? מעוניינים לקנות מחסן מפאנל מבודד במחיר נוח? במחסני מחסנים, הדאגה המרכזית שלנו היא לדאוג להתאים לכם את המחסן המושלם עבורכם – וליצור עוד לקוח מרוצה!