Skip to content
דף הבית » טיפים ומאמרים » מחסן גינה פנל מבודד

מחסן גינה פנל מבודד

מחסן גינה פנל מבודד- מה חשוב לדעת?

מחסן גינה או מבנה מפנל מבודד, מהווה פתרון אחסון שיכול לשמור על חפצים חשובים שמעוניינים לשמור מחוץ לבית. בעת בחירת מחסן גינה פנל מבודד, חשוב לקחת בחשבון כמה פרמטרים שישליכו על איכות האחסון ושמירת הציוד בטווח הארוך.

כאשר מחפשים מומחים בייצור מחסנים לגינה מפנל מבודד, חשוב להכיר את סוגי המבנים השונים. חברת מחסני המחסנים, מתקינה מחסנים הנבנים בשיטה מודולארית מפנל מבודד בעובי 5 ס”מ בשילוב פרופיל אלומיניום. במבנים אלו, הפנלים עשויים משתי שכבות מתכת וביניהם מודבק פוליסטירן ( קלקר) או צמר סלעים ( עמיד באש) ועמודי הפינה המחברים בניהם עשויים מאלומיניום צבוע לבן בתנור כמו הפרופילים האחרים ברצפה, בתקרה ובגג. לשמירה ולתוספת אורך חיים של חומר הגלם, החברה משלבת פרופיל U בעובי של 5 ס”מ מאלומיניום.

לאילו מטרות משמש מבנה פנל מבודד?

מבנים ניידים מתאימים למעשה, לכל מטרה, בין אם מעוניינים לבנות יחידה בגינה או מחסן חוץ. מחסנים מפנל מבודד, הם בעלי עמידות מעולה המחזיקים למעלה מעשור ללא שום בעיה. הם נחשבים כבחירה המועדפת על אנשים רבים בעלי חצרות, מרפסות וכו’.

בנוסף למטרות אלו, ישנם גם פנלים עם בידוד מצמר סלעים, המתאימים לכיתות ו\או למטבחים מאחר ויש להם תקן אש.

רגע לפני שמבינים איך בונים מחסן מפנל מבודד בחצר או במרפסת, חשוב להבין מה היתרונות של הרכבת מחסן פנל מבודד-

  1. מאפשרים להנות מאיטום גבוה במיוחד.
  2. קל יותר לאחסן ציוד לטווח הארוך מבלי שהוא יינזק.
  3. מחסני פנל מבודד הם קלי משקל לעומת מחסנים לגינה מחומר אחר.
  4. ניתן למקם מחסנים לגינה מפנל מבודד על כל משטח מפולס מאדמה, עץ או בטון.
  5. ההרכבה של מחסן פנל מבודד היא קלה וגמישה – לדוגמה, ניתן להרחיב את השטח שלו ו\או להוסיף דלת, מנעול, חלון, מדפים ואפילו מזגן במקרה הצורך.

מה חשוב לדעת על הקמת מחסן פנל מבודד?

בעת רכישת מחסן מפנל מבודד בחברת מחסני המחסנים, הלקוחות נהנים מפתרונות אחסון אידיאליים אשר עמידים לשינויי צבע, אקלים, קרינת UV,  מזיקים אורגניים והכי חשוב – מחסן מבודד לגינה שאינו דורש תחזוקה. כמו כן, המחסנים הינם מודולאריים, מה שאומר שאפשר לייצר ולבנות אותם בכל גודל ולכל מטרה או סוג שימוש.

מתי כדאי לשקול תוספות למבנה פנל מבודד?

כאמור, ישנן תוספות שונות שאפשר להוסיף למחסני פאנל מבודדים בהתאם לצורך למשל, כדי להפוך את המחסן לחלל עבוד, אפשר להתקין חלון, מזגן ודלת.

בעזרת התוספות הנכונות, אפשר להפוך כל מחסן גינה מפנל מבודד לעוד חלל שימושי בבית לכל מטרה. בסופו של דבר, איכות החומרים, אפשרויות האוורור, התאורה והקירות המבודדים מאפשרים להשתמש בהם כמשרדים, סטודיו, חדר תחביבים או בכלל למטרת לאירוח.

כמה עולה מחסן גינה מבודד?

מחיר מחסן גינה מבודד יכול לנוע בין כמה אלפי שקלים בודדים, כאשר עלות המחסן תהיה פועל יוצא של סוגי החומרים מהם הוא עשוי. למשל, עלות מחסן פנל מבודד מעץ, מתחילה בכמה אלפים ויכולה להגיע גם לעשרות אלפי שקלים.

חשוב לציין, כי מחירי מחסנים מבודדים לגינה משתנים לא רק בהתאם לסוג חומרי הגלם, אלא גם בהתאם ליצרן, ארץ הייצור וכן, בהתאם ליבואן החומרים. אם מעוניינים להוזיל עלויות, כדאי לאתר חברת מחסנים אשר משווקת חומרי גלם בייצור מקומי. באופן טבעי, חומרי גלם אלו יהיו זולים מאשר חומרים המצריכים ייבוא מחו”ל.

במי להיעזר למטרת בניית מחסן מבודד? – מחסני המחסנים

עם ניסיון של שנים רבות בענף המחסנים, חברת מחסני המחסנים ישראל היא החברה אליה כדאי לפנות כאשר מחפשים מחסנים מבודדים מכל סוג ו\או פתרונות אחסון נוספים. מעבר לבניית מחסנים בהתאמה אישית לפי צרכי הלקוח, החברה מתמחה גם בבניית חדרי שירותים ועמדות שמירה והכול, בהתאמה אישית לצרכי הלקוח.

חברת מחסני המחסנים מקפידה על שימוש בחומרי הגלם האיכותיים בשוק, כמו גם על נהלי הבטיחות והתקנים האזוריים בישראל. הצוות המקצועי של החברה, מורכב מאנשי מקצוע מנוסים ומיומנים, אשר ישמחו להעניק לכם ייעוץ וליווי אישי בנוגע לסוגי המחסנים השונים.

לאחר ביצוע השוואת מחירים, מומלץ לפנות לחברת מחסני המחסנים לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית. לקבלת פרטים נוספים ולמענה על שאלות, ניתן לפנות אלינו בטלפון 08-9216446 או במייל info.macsan@gmail.com .