Skip to content
דף הבית » טיפים ומאמרים » גדר לחצר מפלסטיק – יתרונות ודגשים

גדר לחצר מפלסטיק – יתרונות ודגשים

פלסטיק הוא שם כולל למגוון רחב מאוד של חומרים סינתטיים וחצי סינתטיים  שייצרו בני אדם. אפשר להעניק לפלסטיק כמעט כל צורה , בדרך כלל על ידי חימום והפעלת לחץ. המילה פלסטיק מגיעה מהשפה היוונית ופירושה, נוח לעיצוב. PVC הוא אחד מסוגי הפלסטיק הרבים ויש לו יתרונות ייחודיים משלו. חומר ה PVC פוליוויניל כלורידי, התגלה  פעמיים במהלך המאה ה 19. בפעם הראשונה  על ידי הנרי ויקטור רנו בשנת 1835  ואז, שוב, בשנת 1872 על ידי יוג’ין באומן.   בשנת 1926, פיתח ואלדו סימון שיטה להגמשת החומר על ידי ערבוב שלו עם תוספים שונים. שיטה זו הפכה את החומר לנוח לעיבוד ועד מהרה נכנס ה PVC לייצור בכמויות מסחריות.

כאשר עולה השאלה האם לבחור גדר לבנה פלסטיק או כל חומר אחר, יש לבחון בקפידה את יתרונות הפלסטיק, להכיר את הדגמים השונים ואת מה שמיוחד לכל אחד מהם ובעיקר, לבחור את המקום שמשלב מקצועיות בלתי מתפשרת, שירות יוצא דופן ומחירים הגיוניים. גדר פלסטיק לגינה מחיר נקבע על פי מטר מרובע, בהזמנה מעל 10 מטר רץ.

יתרונות של גדר מפלסטיק לחצר

  • עמידות למזג אוויר – גדרות מפלסטיק עמידות בפני חום, קור, קרינת UV, לחות ועוד. זהו חומר המתאים לתנאי האקלים הייחודיים של ישראל ולכן שומר על איכותו לאורך שנים.
  • משקל קל – פלסטיק הוא חומר שמשקלו קל ולכן התקנה והסרה שלך גדרות היא פעולה נוחה לביצוע ואינה מורכבת.
  • עמידות מפני פגיעות שונות – גדר מפלסטיק עמידה בפני פגיעות פיזיות או מכניות, כמו נפילה של אובייקטים או נפילות משניות.
  • עמידות בפני חלודה – חומר הפלסטיק, לעומת מתכות שונות, עמיד לחלוטין בפני קורוזיה וזהו עוד פרמטר השומר על אריכות חייו.
  • עמידות בפני רעש – גדרות אלה משמשות מיסוך יעיל לרעש ולכן משתמשים בהם באזורים רועשים כגון כבישים, מפעלים ועוד.

דגשים לבחירת גדר מפלסטיק

בדומה למוצרים רבים אחרים, גם תחום גדרות הפלסטיק לגינות הוא תחום גדוש במגוון רב של גדרות. להלן כמה דגשים חשובים שיש לתת עליהם את הדעת כאשר בוחרים גדר לגינה.

  • איכות החומר – חשוב מאד להקפיד לבחור חומר גלם באיכות הטובה ביותר. כאשר מבקשים להתקין גדר לגינה, המטרה היא ליהנות מהמוצר לאורך שנים וחומר גלם איכותי הוא פרמטר קריטי במשוואה זו.
  • אחריות – רכישה מחברה המעניקה אחריות ארוכת טווח היא דגש חשוב בבחירת המקום הנכון. חברות שונות מספקות אחריות לפרקי זמן שונים ומומלץ לבחור את זו המעניקה אחריות למשך שנים על מנת להבטיח שקט נפשי.
  • שירות מקצועי ואמין – הוא  פרמטר נוסף שהופך את חווית הקנייה לחיובית ונעימה יותר. אנשי מקצוע אדיבים הנותנים שירות מסור ומהיר, הם דרך טובה להבטיח לקוחות רגועים שימליצו לחברים.
  • גדר לחצר מפלסטיק

מחסני המחסנים – מוצרים באיכות חסרת פשרות

יוחנן יובל הקים את חברת מחסני המחסנים והוא הבעלים של החברה. החברה שלנו מתמחה בייבוא, ייצור והתקנה של גדרות PVC ומבנים מפנל מבודד. אנו משווקים גדרות PVC ישראליות  ואיכותיות. כמו כן, מייבאים חומרי גלם מאוסטרליה ומייצרים בארץ מוצרים באיכות הגבוהה ביותר.

החזון שלנו הוא שילוב של מקצועיות ומצוינות במתן שירות מהרגע בו אתם יוצרים אתנו קשר בפעם הראשונה ועד להתקנת המוצר בביתכם. הצוות המקצועי שלנו עומד לרשותכם בכל שאלה וישמח לתת לכם שירות אדיב ומהיר. אצלנו תוכלו לזכות בחוויית קנייה יוצאת דופן שתשאיר אתכם עם טעם של עוד.

לפרטים נוספים, מוזמנים ליצור אתנו קשר בטלפון 08-9216446.