Skip to content
דף הבית » טיפים ומאמרים » גדר לבית פרטי – המדריך המלא

גדר לבית פרטי – המדריך המלא

גדר לחצר או גדר לבית היא מחסום אנכי המוקם לאורך קו גבול או שטח מסוים. גדרות משמשות למגוון מטרות כגון: הגנה, סימון גבולות, בקרת כניסה ויציאה, פרטיות ואסתטיקה.

גידור בתים פרטיים החל עוד בעת העתיקה. גדרות שימשו תחילה להגנה מפני חיות ופולשים, ובהמשך גם לסימון גבולות ותחושת ביטחון ופרטיות. חומרי הגידור השתנו לאורך ההיסטוריה, מאבן ועץ ועד מתכת ופלסטיק. כיום, גדרות הן אלמנט עיצובי פופולרי המשלב פונקציונליות ואסתטיקה.

בחירת גדר לבית או חצר היא החלטה חשובה שצריכה להיעשות תוך התחשבות במגוון גורמים. חשוב לקבוע את המטרות, להגדיר תקציב, לבחור חומר מתאים ולבחור את המקום המעניק את השירות המקצועי בטוב ביותר. בחירת גדר מתאימה יכולה לשפר את איכות החיים בבית, להוסיף יופי ועניין לגינה ולשדרג את המקום מבחינה אסתטית.

קריטריונים לבחירת גדרות לבית

גדרות לבית פרטי הן אלמנט חשוב בתכנון ועיצוב הבית ולכן חשוב לקחת בחשבון מספר קריטריונים בטרם ניגשים לרכישה עצמה.

  • תקציב – מחירן של גדרות יכול לנוע בטווח רחב, החל מגדרות זולות יחסית ועד לגדרות מפוארות ויקרות יותר. לכן חשוב לקבוע תקציב מראש ולבחור את הגדר הנמצאת בטווח מחיר זה.
  • תחזוקה – גדרות מסוימות דורשות תחזוקה רבה יותר מאחרות וחשוב לבחור גדר הדורשת מינימום תחזוקה לאורך זמן.
  • חומרי גלם – גדרות יכולות להיות עשויות ממגוון רב של חומרי גלם כגון: עץ, מתכת, אבן, צמחים, פלסטיק ועוד. כאשר בוחרים גדר, מומלץ לבחור כזו העשויה מחומרי גלם באיכות הגבוהה ביותר, מה שמבטיח את אריכות חייה לאורך זמן.
  • סגנון – כדאי מאד לבחור גדר שהסגנון שלה תואם את הסגנון העיצובי של הבית והחצר, גדר שמשלימה את העיצוב ומעניקה לשטח כולו מראה הרמוני אחיד.
  • חברה אמינה ומקצועית – גדרות ניתן לרכוש במקומות רבים ברחבי הארץ ואחד הדברים שחשוב להקפיד עליהם הוא בחירה של חברה המעניקה שירות מקצועי ואמין, ליווי צמוד לאורך התהליך כולו, מענה אדיב ומהיר ושירות יוצא דופן.
  • אחריות – כאשר בוחרים גדר, כדאי לשים לב לפרק הזמן עליו ניתנת אחריות על המוצר. ככל שהאחריות ארוכה יותר, הגדרות מבוטחים בפני כל פגיעה או נזק והלקוחות יכולים לישון בשקט בידיעה שעשו את הבחירה הנכונה.

כמה עולה גדר לבית פרטי?

גדרות לבית פרטי מחיר נקבע בהתאם לשני גורמים משמעותיים: סוג הגדר והאורך שלה. ישנן גדרות המקנות מראה מהודר יותר לחצר או לבית, לאחרות מראה צנוע ופשוט יותר והבחירה נעשית על פי טעם אישי וסגנון עיצוב. גדר לבית פרטי מחיר הוא למטר מרובע ומינימום הזמנה הוא 10 מטר רץ.

גדרות לבית פרטי מחיר
גדרות לבית פרטי מחיר

מחסני המחסנים – הבחירה הנכונה ביותר

אם אתם מחפשים גדר לבתים פרטיים  או חצרות, הגעתם למקום הנכון. שמי יוחנן יובל ואני המייסד והבעלים של חברת מחסני המחסנים. אנחנו מתמחים בייבוא, ייצור, שיווק והתקנה של גדרות PVC מהאיכותיות והיפות ביותר בארץ. החברה האוסטרלית,  Think Fencing, פיתחה נוסחה עמידה של פרופיל PVC  צבעוני ולבן אשר עמיד בתנאי מזג אוויר קשים, כמו אלה הקיימים בישראל.

הגדות שלנו עמידות, חזקות, מגיעות בשלל סגנונות ואינן דורשות תחזוקה כלל. אצלנו תוכלו ליהנות מאחריות של 10 שנים, אשר תבטיח לכם שקט נפשי. החזון שלנו הוא להעניק לכם שירות מקצועי, אמין ואדיב, לתת מענה מהיר לכל השאלות וללוות אותם לאורך התהליך כולו מהרגע בו אתם יוצרים אתנו קשר ועד להתקנת הגד בביתכם.

לפרטים נוספים והזמנות, מוזמנים ליצור אתנו קשר בטלפון 08-9216446.