Skip to content
דף הבית » טיפים ומאמרים » משרד מפנל מבודד

משרד מפנל מבודד

משרד מפנל מבודד

בשנים האחרונות בוחרים יותר ויותר אנשים פרטיים, בעלי עסקים וחברות לבנות משרד מפנל מבודד, וזאת עקב שורה ארוכה של יתרונות של חומר זה. חברתנו מתמחה בהקמת משרדים מפנלים מבודדים בהתאמה מדויקת לדרישות הלקוח, בעלויות נוחות ובאופן יעיל ומהיר בהרבה ביחס לאפשרויות אחרות הקיימות בשוק.

למה משרד מפאנל מבודד?

לאחרונה אנשים רבים עברו לעבוד מהבית, ולמעשה לא מעטים גם עשו זאת לפני כן. לשם כך יש צורך ליצור סביבת עבודה נוחה, פרקטית, אסתטית ונעימה לשהייה, כאשר לא תמיד חדרי הבית מאפשרים להשיג את המטרה. בנוסף לכך, ישנן חברות רבות הזקוקות למשרדים נוספים אך הדבר כרוך בעבודות מורכבות ויקרות מאוד שלוקחות זמן רב. עבור כל המצבים האלו מספק פתרון מצוין משרד מפנל מבודד.

יתרון משמעותי ראשון של משרדים כאלו הוא שניתן להקים אותם בכל גודל ולכל מטרה, בין אם מדובר בגדלים ובצבעים שונים, הוספה של חלונות זכוכית דו-כנפיים, מדפים וכדומה. יתרון משמעותי שני הוא שהעלויות הן נוחות בהרבה מאשר בנייה של מבנה בטון או בשיטות מסורתיות אחרות, שלא לדבר על כל האישורים הנדרשים.

יחד עם זאת, משרד מפנל מבודד עשוי מחומר איכותי ועמיד ביותר, בעל מאפיינים מצוינים המתאימים למזג האוויר הישראלי. קודם כל מדובר בחומר עמיד בפני שינויי טמפרטורות של הקיץ והחורף בארצנו, בפני שינויי צבע, בפני מזיקים אורגניים וקרינת השמש, ובנוסף לכך הוא בעל בידוד מצוין מפני חום וקור, רוחות ורטיבות. כך מתקבל משרד נוח, נעים ויבש המהווה סביבת עבודה נהדרת לכל דבר ועניין, כאשר גם ניתן להוסיף מיזוג אוויר במידת הצורך. וכל זאת עם מלאכת הרכבה קלה ומהירה בעלויות נוחות.

מלבד זאת מדובר בחומר קל משקל שניתן להקים אותו על פני קרקעות מגוונות, המשרדים ניתנים לפירוק והרכבה במקום חדש וניתן לבנות תשתית ניידת והמשרדים עמידים ומחזיקים לאורך תקופה ארוכה ולמעשה מגיע עם אחריות של 10 שנים, אך כמובן ישרת אתכם לתקופה ממושכת הרבה יותר.

החומרים הטובים ביותר בשוק

כאשר אתם מזמינים משרד מפנל מבודד מחברותנו תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את המענה הטוב ביותר. המבנים שלנו מיוצרים מפאנל חלק חמישה סנטימטר עם שתי שכבות פח וביניהן שכבת מבודדת של קלקר, כאשר הפח עצמו מגולוון וצבוע לבן בתנור ומשולב פרופילי אלומיניום. המבנה כולל חומרי איטום מהטובים ביותר שניתן להשיג, בעוד הדלתות מיוצרות מפאנל מבודד ומשקוף אלומיניום וננעלות עם מנעול צילינדר, ממש כמו הדלתות בבית, דבר משווה למשרד מראה חלק, אחיד, מכובד ויפה, לצד חוזק רב ועמידות למשך שנים.

כאמור, ניתן להזמין מאיתנו מגוון רחב של דגמי וסוגי מחסנים בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם.
לפרטים נוספים בנושא ולהזמנת משרד מפנל מבודד התפור במדויק עבורכם, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם מחסני המחסנים ישראל בטלפון 08-9216446.