Skip to content
דף הבית » טיפים ומאמרים » מחסן גינה לפי מידה

מחסן גינה לפי מידה

מחסן גינה לפי מידה

בעוד שישנם סוגים מאוד מגוונים של מחסני גינה לפי מידות, חשוב להבין כי בניית מחסנים לגינה מצריכה לקיחה בחשבון של כמה פקטורים שונים, שישפיעו על איכות ויעילות המחסן.

בשלב הראשון של בניית מחסן בגינה, חשוב לעמוד על הצרכים מפתרון האחסון.

במחסני המחסנים תוכלו להזמין מחסן גינה לפי מידה כך שיתאים באופן מדויק לשטח המיועד עבורו, לשימושים המבוקשים ולצרכים הספציפיים הנדרשים מכל נכס או שטח. מדובר במחסנים עמידים וחזקים, בעלי בידוד ונראות מצוינת, המתאימים למזג האוויר הישראלי ויכולים לשמש לקשת רחבה של מטרות, כגון:

  • מחסני גינה לאחסון ריהוט לטווח ארוך – מומלץ לבחור במחסנים הבנויים עם פאנלים מבודדים ויוצרים איטום איכותי.
  • מחסן גינה לצרכים משרדיים – מחסנים אלו עשויים בד”כ מפלדה, פלסטיק ואפילו עץ כדי להתאימם לצרכי העבודה. ניתן להתקין בהם אפילו מזגן, דלת וחלונות.
  • בניית מחסן בחצר לצרכי הילדים – אפשר להשתמש במחסנים אלו בתור חלל משחקים, יצירה ועוד.


היתרונות של מחסני גינה

בחצרות וגינות רבות בישראל, ניתן לראות מחסני גינה העשויים מחומרים שונים, ביניהם פאנל מבודד, פי.וי.סי, מתכת, עץ, פלסטיק ועוד. מחסנים אלו, מעניקים לבעליהם יתרונות מרובים-

  1. בראש ובראשונה, הם משמשים לאחסון פריטים כמו כלי עבודה, אופניים, ארגזים עם חפצים שונים, כלי גינון וכ’ו. אחסון הפריטים במקום אחד, תורם לארגון וסדר בסביבת הבית ולשמירה על הפריטים המאוחסנים.
  2. המחסנים יכולים לשמש למגוון מטרות נוספות, כמו בתור פינת משחק לילדים, משרד או חדר עבודה, בית מלאכה קטן, חדר שירות, שירותים נגישים, ביתן אומנים עבור יצירה, בניית מחסן בחצר עבור עמדות שמירה ועוד.

יחד עם זאת, על מנת ליהנות מיתרונות אלו ונוספים, יש לקנות מחסן איכותי ממקור אמין, העונה במדויק לצרכי הלקוחות. ישנם הבדלים משמעותיים הניכרים, בין היתר, בחומרים מהם עשויים המחסנים, מה שכמובן משליך על עמידותם.

בתוך כך, ישנם כמה פקטורים שחשוב לקחת בחשבון בעת בחירת מחסנים כמו-

  • גודל המחסן
  • רמת הבידוד
  • העיצוב
  • פתרונות האחסון הקיימים במחסן.

בדיוק לשם כך, מחסני המחסנים מעמידים לרשות הלקוחות צוות מקצועי מיומן שישמח לייעץ ולהכווין לרכישת המחסן הנכון ביותר עבורם.

סוגי מחסני גינה והשימושים בהם

בעוד כי גודל מחסן סטנדרטי יכול לשמש בעבור פתרון אחסון, אנשים רבים שוכחים, שהוא יכול  לשמש גם בעבור שימושים אחרים. למשל, בתוך מחסן פנל מבודד ניתן להקים חניה. כך, ניתן להנות לא רק מפרטיות, אלא גם מיצירת חלון ודלת לחניה.

מחסן קטן לחצר אמנם לא יכול לשמש בתור חניה לרכב, אך הוא כן יכול לשמש בתור מחסן גינה איכותי לאחסון ציוד גינון.

בסופו של דבר, מחסנים לבית ולגינה יכולים להגיע במגוון רחב מאוד של גדלים וצורות, כך שכל פרויקט בניית מחסן גינה בהתאמה אישית צריך להתחיל בהגדרת הצרכים ממנו. למשל, אם צריך לאחסן ציוד לתקופה ארוכה, חשוב להתקין מחסן עם פאנל מבודד שיכול ליצור איטום אידיאלי לאחסון חפצים.

מידות של מחסנים

מחסני גינה מגיעים לרוב במידות סטנדרטיות, אולם ההמלצה היא לרכוש מחסן גינה לפי מידה, דבר המאפשר להתאימו במדויק לצרכי האחסון והשימוש בו. לדוגמה, את מידת המחסן ניתן להתאים לגודל הפריטים הצפויים להיות מאוחסנים בו, למרחב הפנוי ונוחות השימוש שרוצים ליצור, לשימושים המיועדים למבנה כיום ובעתיד, לשטח הפנוי בחצר הבית ועוד.

מחסני המחסנים מציעים מחסנים מפאנל מבודד, מתכת ופוליקרבונט המגיעים במידות סטנדרטיות, מהם, אפשר להתרשם כבר עכשיו דרך האתר. החברה מתמחה במבנים מפאנל מבודד, המותאם במיוחד לתנאי האקלים בארץ, אטום לחדירת מים, מבודד מקור וחום, משולב בעמודי פינה וחיבורי אלומיניום, בעל דלת פאנל מבודד עם משקוף אלומיניום ונעילת צילינדר.

בנוסף, יש באפשרותה לבנות מחסן גינה לפי מידה מדויקת וכך, להתאים אותו במדויק לבקשת הלקוח.

כמה עולה בניית מחסני גינה? – מחסני המחסנים

רוב האנשים ממהרים להתקין מחסנים לגינה מבלי לעצור רגע ולשאול: כמה עולה מחסן גינה? האם יותר משתלם להקים אחד או להזמין אחד מוכן? כך או כך, מחסני גינה יכולים לעלות בין מאות לאלפי שקלים, כאשר הכול תלוי בסוג חומר הגלם ובאופי השימוש במחסן.

כדי לנסות להקל על הכיס עד כמה שאפשר, ההמלצה הכללית היא לערוך השוואת מחירים בין מחסנים לבית ולגינה ובין מתקיני מחסן גינה בהתאמה אישית לפי מידות. כך יהיה ניתן לאתר את המתקינים האטרקטיביים ביותר לפי אזורים שונים בארץ. מעבר לכך, השוואת המחירים תאפשר ללקוחות להתרשם מביקורות מקוונות, דירוגים באינטרנט וכולי.

לפרטים נוספים וקבלת ייעוץ מקצועי, ולהזמנת מחסן גינה לפי מידה, יש לפנות אל מחסני המחסנים ישראל בטלפון 08-9216446 או במייל: info.macsan@gmail.com