Skip to content
דף הבית » טיפים ומאמרים » מחסן גינה לאופניים

מחסן גינה לאופניים

מחסן גינה לאופניים- המדריך המלא

אם מחפשים מחסני גינה או מחסנים מחוץ לבית המשמשים כפתרון אחסון, חשוב לזכור כי מחסן גינה לאופניים מהווה פתרון רבגוני במיוחד. גם אם מעוניינים לאחסן בו ציוד מסוג אחר, מחסן לאופנים יכול להפוך במהרה לפתרון אחסון מעולה עבור ציוד משומש או חדש.

כשאנשים חושבים על מחסן, מה שעולה לראש זה לרוב החדר בבית, בו הדיירים משליכים כל מיני חפצים שאין להם מקום אחר עבורם. בדרך כלל, מדובר על צעצועים ישנים של הילדים, אלבומי תמונות, תיקים, ומה לא. לעיתים, בתוך הבית ניתן למצוא מחסן קנוי ממתכת, עץ או פלסטיק, המיועד לאחסון החפצים הישנים והחדשים בבית.

למה להשתמש במחסני אופניים?

מדובר בסוג אחד של מחסן מני רבים, יחד עם המחסנים הביתיים הבסיסיים שכולם מכירים. מחסנים קיימים גם בבית הפרטי, אך יכולים להימצא גם בחצר או בגינה (כמו מחסנים לאחסון דברים ייחודיים לגינה או לטיפול בצמחים).

כמו כן, לא רק בעלי גינות ודירות משתמשים במחסנים ובייחוד במחסנים המוצבים בחוץ. חקלאים וחוואים זקוקים גם הם למחסנים כדי לשמור על הכלים שלהם ללא פגע. בתוך כך, מחסני גינה ומחסנים המיועדים להצבה בחוץ – מהווים את המקום המושלם לאחסון כלי רכב קטן (כמו רכבי שטח חקלאיים קטנים, רכבים חשמליים קטנים, אופניים ועוד).

יתרונות פתרון אחסון נקי ואסתטי מחוץ לבית

מחסן גינה לאופניים אינו מקום בו אפשר לשמור רק כלים וחפצים רגילים. המחסנים היום, שונים מאוד ממה שרוב האנשים מדמיינים -מחסן גינה כמבנה מתכת קטן בו בקושי נכנסים כלי הגינון. מחסני גינה ומחסנים המוצבים בחוץ יכולים להבנות בגדלים שונים ועשויים להגיע לגדלים של מטרים מרובעים רבים.

במחסן, אפשר לשמור גם כלי רכב גדולים יותר למשל, במושבים ויישובים, בהם לאנשים יש טרקטורונים, מכוניות צעצוע וכלי תחבורה רבים אחרים כגון סקייטבורד, סגווייז, קורקינטים ועוד. עבור כל הכלים הללו, נדרשים מקומות אחסון ורצוי כאלה שאינם בתוך הדירה, כדי לא ללכלך את הרצפה עם גלגלים המלוכלכים. מסיבה זו, הפתרון השכיח ביותר הוא ללא ספק המחסן החיצוני.

התאמה אישית של מחסן גינה לאופניים

בין אם אנשים זקוקים למחסן לטרקטורון שלהם, או שמא אינם יודעים היכן להשאיר את האופניים של כל בני המשפחה, המטרה תמיד תהיה זהה – אנשים רוצים ליצור לעצמכם מקום אחסון נוח ונגיש בגינה. מחסנים בשלל גדלים הם פתרון נהדר נוח ולא יקר לשמירה על חפצים שונים.

אם מעוניינים במחסן שכזה, ההמלצה היא לפנות לחברת מחסני המחסנים כדי לקבל הצעת מחיר להתאמה אישית של מחסן. מחסני מחסנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המוכרת מחסנים בכל הגדלים והצורות, עבור כל צורך. לקוחות החברה יכולים להעיד על המקצועיות, האדיבות והמסירות בה היא מספקת את הסחורה.

כמה עולה מחסן אופניים?

בעידן הנוכחי לא מסובך מדי לאתר מחסן גינה מבצע באינטרנט, שעשוי לעלות בין מאות לאלפי שקלים בודדים ברוב המקרים. בין המחסנים השונים, אפשר למצוא מחסנים מהסוגים הבאים:

  • מחסן שירות סקיילייט – מבצע מחסן גינה לאופניים, יכול להגיע לאלפי שקלים בודדים.
  • מחסן גינה YUKON – מחסני גינה גדולים ורבגוניים יכולים להגיע לסכומים גבוהים יותר.
  • מחסני פאנל מבודד – מחסני גינה שמתאימים לאופניים ולכל ציוד אשר דורש בידוד ואיטום. בדומה למחסנים אחרים, גם הם נמכרים בטווחים של אלפי שקלים בודדים.

מעבר למחסנים הנ”ל, אפשר לבחור גם בפתרונות אחסון הניתנים לשדרוג והרחבות מסוימות, כמו התקנת חלון, מזגן, דלת ועוד.

איך לחסוך בעלויות רכישת מחסן אופניים? – מחסני המחסנים

אם מעוניינים להקל מעט על הכיס, מומלץ מאוד לערוך השוואת מחירים בין מחסני אופניים מסוגים שונים. ההמלצה היא לפנות לחברות מתמחות, לקבלת הצעת מחיר קונקרטית לסוג המחסן הנדרש.

חברת מחסני המחסנים מספקת שירות מקיף, הכולל את התקנת כלל פתרונות האחסון האידיאליים לאקלים הישראלי. עם ניסיון של שנים בענף וידע רב בנושא, צוות החברה מסוגל להתאים מחסני אופניים עבור כלל סוגי השטחים, האנשים, האופניים והצרכים. אנו מתנהלים מול כל לקוחותינו במקצועיות, שקיפות, דיוק ומעניקים שירות מקיף וצמוד עד להגעת פתרון האחסון המושלם לביתכם.

ניתן ליצור קשר עם צוות מחסני המחסנים בטלפון מספר 08-9216446 או במייל info.macsan@gmail.com .