Skip to content
דף הבית » טיפים ומאמרים » כמה עולה מבנה פנל מבודד

כמה עולה מבנה פנל מבודד

כמה עולה מבנה פנל מבודד
אנשים פרטיים רבים, וכן גורמים עסקיים וציבוריים, בוחרים במבנים מפנלים מבודדים לצורך הקמת משרדים, תאי שירותים, עמדות שמירה, תאי מקלחות, מחסנים וכיוצא בזאת. אחת השאלות העולות באופן טבעי בשלבים הראשונים, היא כמה עולה מבנה פנל מבודד ועל כך נשיב במאמר הבא.

אז מהי עלות המבנה?
קודם כל, חשוב להבין שאין תשובה אחת ויחידה לשאלה כמה עולה מבנה פנל מבודד, מאחר שהדבר תלוי בקשת רחבה של פרמטרים. ראשית, ישנן מספר חברות בארץ המשווקות (חלקן גם מייצרות) מבנים מפנלים מבודדים. כל חברה עשויה להציע על המבנים שהיא מוכרת מחירים שונים, וזאת בהתאם לשיקוליה הכלכליים, להיבטים מיוחדים של המבנה, למוניטין שלה וכן הלאה. לכן, תמיד כדאי לעשות השוואת מחירים ולבחור בהצעה המשתלמת ביותר, כל עוד מדובר במבנה באמת איכותי ואסתטי המעניק מענה מצוין לצרכיכם ומגיע עם אחריות לשנים ארוכות.

מעבר להבדלים בין החברות, העלות של מבנה מפנל מבודד מושפעת מפרמטרים רבים נוספים. כך לדוגמא, אחד הגורמים המשפיעים ביותר הינו גודלו של המבנה, כאשר בעיקרון ככל שהמבנה יותר גדול כך עלויותיו גדלות בהתאם, כאשר ההבדלים יכולים בהחלט להגיע לאלפי שקלים. אם תעניינו למשל במבנים שאנו מציעים במידות קבועות תוכלו להתרשם ממחיריהם לפי גודל. יחד עם זאת, ישנן חברות כמו מחסני המחסנים שגם מספקות את המבנים במידות בהתאמה אישית, לפי הזמנתו ודרישותיו של הלקוח. במקרים רבים, מבנים המיוצרים לפי מידה יעלו יותר מאחרים, ולכך מצטרפות התאמה מיוחדות הנדרשות – למשל לתא שירותים, למשרדים וכדומה.

תוספות למבנה פנל מבודד
אל המבנה הבסיסי מפנל מבודד ניתן להוסיף מגוון תוספות, המשפרות את ההתאמה האישית לשימושים ולצרכים השונים. כך למשל, ניתן להוסיף אל המבנים חלונות זכוכית דו כנפיים עם רשתות נגד זבובים המגיעים במידות שונות, תוספות לדלתות כפולות עם מנעול צילינדר, רצפת דק עץ מטופלת נגד טרמיטים ועובש, חלונות רפפה זכוכית חלב, מדפי עץ אורן במידות שונות, מתלה לאופניים, חשמל ומיזוג. כל אחת מתוספות אלו כרוכה בעלויות בפני עצמה, ומצטרפת אל העלות של המבנה עצמו. בנוסף, המחיר עשוי להיות גבוה או נמוך יותר כתלות בפרמטרים כגון בחירת מבנה בקיט להרכבה עצמית, התקנה מלאה בבית הלקוח, מרחק ההובלה של המבנה וכדומה.

לפרטים נוספים וקבלת ייעוץ מקצועי בנושא פנו אל מחסני המחסנים ישראל בטלפון 08-9216446 או למייל: info.macsan@gmail.com