Skip to content
דף הבית » טיפים ומאמרים » דלת פנל מבודד

דלת פנל מבודד

דלת פנל מבודד

חברת מחסני המחסנים מתמחה במבנים מפנל מבודד הנחשבים ליפים והאיכותיים בישראל, וזאת לצד ייבוא, ייצור והתקנת גדרות PVC. המבנים שלנו מגיעים עם דלת פנל מבודד , משקוף אלומיניום ונעילת צילנדר, דבר התורם הן לנראות אחידה, הן לאטימות והבידוד, והן לעמידות לאורך שנים.

כמה מילים על פנלים מבודדים

פנלים מבודדים הם אלמנטים המוכרים לכל בעל מקצוע העוסק בענף הבנייה, לרוב בנייה קלה אם כי גם כבדה. אכן, מדובר במרכיב נפוץ מאוד בזכות יתרונותיו ושימושיו המרובים, המעניק מספר יתרונות חשובים. הפנלים שנקראים לעיתים גם פנלית עשויים מפח צבוע לבן בתנור, שעבר גלוון ההופך אותו עמיד לחלודה, או פח אלומיניום שממילא עמיד לקורוזיה. למעשה מדובר בשתי שכבות של פח אשר ביניהן ישנה שכבת אמצע ובה חומר מבודד, שיכול להיות למשל פוליאוריתן, צמר סלעים, פוליסטירן וכדומה.

כאמור, הפנלים שכיחים מאוד בענף הבנייה הקלה, והם מבוקשים בזכות מספר תכונות בולטות כגון רמת בידוד תרמית (כנגד חום וקור) גבוהה, התלויה בסוג החומר המרכיב את שכבת הבידוד. כמו כן, מדובר באלמנטים בעלי עמידות גבוהה ביותר בפני מזג האוויר, המתאימים במיוחד לאקלים הישראלי. משקלם הקל ונוחות העבודה עימם גם מאפשרים להתאימם לקשת רחבה של צרכים ומבנים, החל במשרדים ומחסנים, דרך חדרי שירותים, עמדות שמירה, ועד לחדרי מקלחות וכביסה. הלכה למעשה, הפנלים המבודדים משמשים לסיכוך של גגות ולבנייה של קירות, והם מספקים אטימות מלאה בפני חדירת מים גשמים ורטיבות. לכך מצטרף גם מחירם הזול של הפנלים המבודדים יחסית לאפשרויות אחרות, שהינן יותר מאסיביות, יותר יקרות ויותר מורכבות ליישום. יש לציין כי את הפנלים מוכרים לרוב במידות סטנדרטיות אולם ניתן בהחלט גם להזמינם לפי מידה בחברה המתמחה בתחום.

דלתות מפנל מבודד

כאמור, מדובר באלמנט בעל שימושים רבים ואחד מהם הוא דלת פנל מבודד, כפי שאנו מייצרים. את המבנים שלנו אנו מייצרים מפנלים בעובי 5 ס”מ מפח מגולוון בצבוע בתנור (הצבע הלבן מונע התחממות של הפנל בשמש הישראלית ותורם לבידוד התרמי של המבנה). בנוסף, במבנים משולבים עמודי פינה מאלומיניום מיוחדים מתוצרת חברתנו וכן פרופילי אלומיניום. ובאשר לדלתות, הן מעניקות למבנים מראה יפה, חלק ואחיד בהיותן עשויות גם הן מפנל מבודד עם משקוף אלומיניום, והתוצאה הינה חזקה מאוד ועמידה לאורך שנים.

לפרטים נוספים וקבלת ייעוץ מקצועי, ולהזמנת מבנה עם דלת פנל מבודד, פנו אל מחסני המחסנים ישראל בטלפון 08-9216446 או במייל: info.macsan@gmail.com