Skip to content
דף הבית » טיפים ומאמרים » גדר לגינה מחיר

גדר לגינה מחיר

גדר לגינה מחיר
גדר לגינה באיכות גבוהה ביותר ובמחיר אטרקטיבי
חברת מחסני המחסנים מתמחה בייצור, ייבוא ושיווק של גדרות מישראל ומאוסטרליה. מדובר בגדרות העשויות PVC וגדרות אלומיניום, המגיעות במגוון דגמים יפים ועם אפשרות לבחירת הצבע, אותן אנו מספקים עם אחריות ארוכת טווח. כמו כן, חברתנו מציעה על גדר לגינה מחיר אטרקטיבי והוגן המשתנה בהתאם לבחירת הלקוח.

קצת על הגדרות שלנו
כאמור, אנו מתמחים בגדרות PVC ואלומיניום. בעיקר, אנו אמונים על ייבוא וייצור גדרות PVC מאוסטרליה, שאת חומרי הגלם אנו מייבאים בלעדית מהיבשת הרחוקה. מדובר בנוסחא העמידה ביותר כיום של פרופילי PVC לבן, צבעוני ודמוי עץ, אותה פיתחה החברה האוסטרלית Think Fencing. אלו פרופילים עמידים בפני תנאי האקלים המאתגרים יחסית של אוסטרליה, ולכן הם מתאימים גם לישראל, מה שמתבטא בסופו של יום בגדרות יפהפיות, חזקות ועמידת במיוחד, אינן מצהיבות או מתעוותות, שאינן דורשות כל תחזוקה. זאת בניגוד לגדרות עץ, למשל, שאכן סובלות עם השנים מפגעי מזג האוויר ומצריכות תחזוקה עונתית. כאמור, אנו מציעים גדרות לגינה במחירים הוגנים וכדאיים, המאפשרים לכם ליהנות מהפרטיות, מהבטיחות ומתחושת ההגנה שמעניקה הגדר.


כיצד נקבע מחירה של גדר לגינה?

כל החברות העוסקות בתחום קובעות עבור גדר לגינה מחיר למטר מרובע, כך שככל שאורך הגדר גדול יותר כך עולה גם העלות הסופית שלה (יש לציין כי בדרך כלל קיים מינימום מטר להזמנה, למשל 10 מטר גדר לכל הפחות). בנוסף, כל חברה מציעה על גדרות לגינה מחיר שונה בהתאם לשיקוליה הכלכליים, למוניטין שלה וכדומה. העלויות גם מושפעות מאוד מהגובה, הרוחב ומצפיפות הפרופילים, כאשר ככל שחומר הגלם הנדרש למטר גדול יותר כך עולה המחיר למטר. לדוגמא, גדר פרטית המעניקה מיסוך מלא לחלוטין מעיני עוברים ושבים, תעלה יותר מגדר באותו הגובה והרוחב אך עם רווחים של מספר ס”מ בין הפרופילים.

מעבר לכך, יש לגדר לגינה מחירים שונים בהתאם להיותה לבנה או צבעונית, למשל דמוי עץ או ממניפת הצבעים שמציעה החברה, כאשר גדרות צבעוניות עולות יותר מהלבן הבסיסי. כמו כן, פרמטרים שיכולים להשפיע על העלות הכוללת של הגדר הינם מורכבות ההתקנה ותנאי השטח, הכנת השטח, התקנת בעל מקצוע או עצמאית, מרחק ההובלה וכדומה.

לפרטים נוספים, קבלת ייעוץ מקצועי והזמנת גדר לגינה במחיר אטרקטיבי, פנו אל מחסני המחסנים ישראל בטלפון 08-9216446 או למייל info.macsan@gmail.com